Jak rychle zhubnout po vánocích? Vyzkoušejte jednoduché cviky!

Řízky, bramborový salát, chlebíčky, vánoční cukroví a další laskominy si o vánocích dokáže odepřít asi jen málokdo. Zejména během posledních let se z vánočních svátků stal festival obžerství. I malé množství vysoce kalorických jídel, která si o svátcích dopřáváme, může zanechat stopy na naší váze. Jak se rychle zbavit svých prohřešků z vánoc a jak rychle shodit těch pár kil, které jsme během posledních dní loňského roku nabrali?

Následující cviky vám pomůžou zbavit se těch několika málo přebytečných kil, která jste nabrali vlivem vánočního jídelníčku a hodin strávených u televize!

CVIK 1: KOBRA

Tento cvik posílí především hýždě, kostrč a křížovou páteř.
– položte se na břicho a nohy dejte vedle sebe.
– ruce ohněte v loktech a opřete se dlaněmi o zem přibližně v úrovni prsou
– pomalu zvedejte tělo nahoru nad zem a opírejte se přitom o dlaně
– prohýbáte pas a hlavu mírně zakloníte
– vydržte takto 30 vteřin, poté se zase položte a celý cvik opakujte

CVIK 2: PRKNO

Tento cvik posiluje střed těla.
-zaujměte pozici jako byste chtěli dělat kliky, jen s tím rozdílem, že se opíráte předloktím a dlaněmi o zem
– nohy jsou natažené, opírající se o špičky chodidel
– vytlačte pánev a zatáhněte břicho, stahujte břišní svaly
– střídavě zvedejte nohy pár cm nad podlahu
– záda držte rovně, snažte se neprohýbat
– vydržte takto cca 1 minutu, poté se uvolněte a cvik opakujte

CVIK 3: SVÍČKA

Tento cvik posiluje především krční páteř, nohy a břicho.
– lehněte si na záda, ruce s dlaněmi směrem dolů položte podél těla
– pokrčte nohy a přitiskněte je k hrudi podobně jako při kotoulu dozadu
– stáhněte bříško a nohy zvedejte vzhůru, opírejte se přitom dlaněmi o zem
– zadeček a bedra zvedněte nahoru a podepírejte se v bocích rukama
– lokty nechte těsně u těla a nohy se snažte zvednout do svislé polohy
– dbejte především na to, aby se kolena nekrčily
– vydržte takto půl minuty, maximálně minutu, poté tělo uvolněte a cvik opakujte

CVIK 4: TŘI ÚHLY

Tento cvik pomáhá posilovat především nohy a střed těla
– lehněte si na záda, ruce dejte podél těla a nohy vedle sebe
– poté zvedněte nohy do úhlu 30° nad zem, napínáte přitom břišní svalstvo
– v této poloze setrvejte asi 30 vteřin
– následně zvyšte úhel na 60°
– v této poloze setrvejte 30 vteřin
– nohy zvedněte do úhlu 90° a setrvejte takto opět půl minuty
– pak nohy hned nepokládejte, ale pomalu dávejte dolů opět pod zmíněnými úhly – jen v opačném pořadí
– při cviku musí být kříž neustále na zemi

CVIK 5: KOBYLKA

Tento cvik pomáhá zpevnit kyčle, hýždě a páteř. Nezvládne ho úplně každý a zcela by se mu měli vyhnout lidé, kteří mají problémy s krevním tlakem.
– lehněte si na břicho, paže dejte podél těla, dlaně směřují dolů
– opřete bradu o zem a zvedejte jednu nohu co nejvýše nad zem
– zadržte dech a s výdechem nohu položte na zem
– dbejte na to, aby se brada ani dlaně nezvedaly, kolenem druhé nohy se neopírejte o zem
– poté cvik opakujte také s druhou nohou

Máte nějaký zaručený tip jak rychle zhubnout? Jak po svátcích hubnete vy?

Ohodnoťte článek

Diskuze Jak rychle zhubnout po vánocích? Vyzkoušejte jednoduché cviky! (1 komentář )

  1. Marky 25.2.2017 at 22:58 - Reagovat

    Jak dlouho vydrzi mleko v lednicce? A moc nerozumim odmerovani prisad v salku. Tzn. Kolik ma salek obsah?:)Dekuji

Váš komentář